torsdag 17 mars 2011

Vardagslyx!!

Ni mammor förstår nog vad jag menar när jag säger vardagslyx! Bara att få ta en låång dusch för sig själv, raka benen, ha en inpackning i håret och njuta av tystnaden. Skrubba ansiktet, ha en mask på en stund och känna sig riktigt fräsch!!! Visst är det UNDERBART!!!
Detta har jag precis varit med om. Tagit väldigt god tid på mig på övervåningen medan resten av familjen stökar nere.

Dagen har innehållit massor av roligt!! Pappa kom på fikabesök på förmiddagen. Jag hann baka en snabb kladdkaka som blev sådär perfekt kladdig =) Efter det åkte jag och skruttan till stan och hälsade på Nellie och Tilda. Blev massa bus och lek med barnen. Nellie var dock något fundersam under hela vår vistelse :/
Trekantenborna våldgästade vi därefter. Bjöds på kaffe och kladdkaka ( vet, blivit mycket fika i dag) och hämtade Elsas nya leksak - en gåstol!! Här ska det lära sig gås =) Vi satsar på 5 månaders dagen!!

Visst verkar hon ha gåtalang.. haha..

I morgon åker vi till jobbet för lönesamtal och fredagsfika. Sedan kommer Åsa och Stella till oss!!

Go´kväll vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar