torsdag 3 mars 2011

Torsdag = fullt upp :)

Denna dagen har det varit full rulle. På morgonen fick vi besök av Sotaren. Jag var så artig så jag bjöd på kaffe, tydligen väldigt ovanligt enligt denna mannen =) Pluspoäng till mig.. haha
Sedan körde vi in till stan för att hälsa på söta Nellie och hennes söta mamma! Vi tog med oss lunch och vi hade ett par mysigt timmar tillsammans ( trots lite gnälliga barn).

När jag var på väg hem ringde mamma och berättade att hon och Agnes och Ebbe var hemma hos oss=) Tur att dom har nyckel så dom slapp vänta utanför. Vi har lekt och lagat mat och bakat kladdkaka. Moster Ullis kom också efter hon hade varit i stallet. Elsa var dock inte alls på så bra humör. Vet inte vad det är, men ibland blir hon hysteriskt ledsen när hon är hos andra. Vissa dagar funkar det utmärkt medans andra blir det bara fel lixom. Men tror att det är tänder och grejer på gång nu för hon har ständigt sina händer i munnen. Jag tycker det är jättejobbigt att hon inte vill vara hos någon annan än Nicklas och mig. Men det är ju inte jämt. Man blir inte klok på dom små liven.

Fina fina Agnes!!!

Baktjejerna=)
Ikväll är jag skittrött så hoppas Elsa somnar tidigt så jag kan gå och lägga mig.
God natt vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar