lördag 5 mars 2011

Shopping!!

Passar på att blogga lite när jag ändå är uppe och Elsa underhåller sig själv i sitt gym. I dag står shopping på schemat. Det gillar vi :) Måste inhandla kläder till dopet, både till mig, Nicklas och skruttan. Sedan ska det också handlas en present till min far som fyller år i dag. GRATTIS PAPPA!

Såg dessa himla snygga stövletter på DIN SKO förra veckan. Tror defintivt att det blir ett par. Måste bara hitta en klänning som passar till. Men det ska väl inte vara så svårt :) Ni får givetvis bilder till kvällen på dagens inköp!!!

Efter staden åker vi direkt till Bergkvara för att fira pappa. Roligt att träffa hela tjocka släkten :)
Nu ska jag göra frukost så jag kan locka ner mannen min från sängen.

Ha en härlig helg vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar