fredag 25 mars 2011

Girls night out!!!

JAAAA ikväll ska girlsen ut på stan!! Snygga Anna med två mammor som bara LÄNGTAR efter lite egen tid ska käka och snacka skit en hel kväll!!!! Både Tilda och jag lämnar man och barn hemma! Vet inte när jag spenderade tid med mina vänner helt själv, på tal om hur länge sen det var sen man var ut på stan en kväll.. haha.. Det märks att man har blivit en lantismorsa.. =) Men jag gillar´t. Men man behöver båda delarna ibland!!!!

Bjuder på 2 väldigt gamla bilder på de bästa tjejerna!!!



Nu kommer min älskade mamma och ska hänga med oss!! En Elsa som nog behöver se någon annan en sin oduschade mamma kommer bli överlycklig och jag med.. Skulle behöva en dusch, så ska nog passa på när mormor är här =)

Ha en trevlig fredagkväll vänner!!! Det ska jag defintivt ha!!!
Tack och hej, leverpastej!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar