söndag 6 mars 2011

Det stora som hänt på landet i dag är att vår tjej blir 4 månader, vilket innebär smakportioner. Banangröt testades i morse. Det var med blandad förtjusning Elsa gillade det. Spännande, men ändå lite konstigt :)




Annars har vi i dag varit på utflykt till stora staden igen. Hälsa på Nicklas lillebror Mattias och hans Emmy i deras nya lägenhet. Jättefin med högt till tak och fina fönster. Sedan blev det en tripp till hansan. Så nu är nästan allt inhandlat till dopet. I alla fall min och Nicklas outfit :) Lovade ju lite bilder på inköpet. Ska försöka detta ikväll då jag är själv inne just nu. Min duktiga man är ute och tvättar bilarna.. Det gillas skarpt!!!

Ett litet collage från gårdagens kalas hos far min :)

Ha en trevlig söndageftermiddag vänner. I morgon är ny vecka=)
KRAMAR!!

1 kommentar:

  1. Grattis Elsa stora tjejen! Gott med gröt =) Jättekul när de börjar äta. Ett tips, köp Mosboken. Jag har bloggat om den i ett inlägg. Jättebra film, vi kollade med på den igår, komiskt! Kram

    SvaraRadera