tisdag 15 mars 2011

mmm morotspuré !!

kvällen till ära har Elsa fått testa en ny puré, morot!!! Detta gillades skarpt av vår lilla glupska tjej!! Men vi börja bli lite oroliga, kräket lär bli betydligt äckligare nu med en lite orange färg men men.. Får hoppas att hon somnar snart så hon får behålla käket!!

I eftermiddag har vi annars varit hos mormor och morfar och lekt. Elsa har haft hur kul som helst och morsan ( jag) har fått en lugn stund=) Får ingen möjlighet att ens röra vid dottern min!! haha.. Vi tog en promenad genom Bergkvara by också. Mysigt men det blåste rätt rejält!! Har ju inte uppdaterat er om min träning på sista tiden. När Nicklas är ledig måste jag erkänna att det är annat som prioriteras före, men annars ligger jag i. Kör olika magövningar nästan varje dag och promenerar så ofta jag kan. Så något görs nästan varje dag=)

I morgon ska vi till BVC. Elsa har utslag på ryggen som inte vill ge med sig. Först trodde vi att det var torrhetsprickar. Men nu har vi smörjt med Mini Derm i över 1 vecka och det blir bara värre och värre. Så nu ska vi kolla upp det igen.

Ta hand om er och ta hand om varandra!!!!!!!

KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar