tisdag 8 mars 2011

Vår vår vår..

Det finns ingen bättre energikälla än solen. Humöret blir verkligen på topp när man vaknar och ser detta underbara väder. En härlig känsla :)

Schemat under dagen är fullspäckad. Strax åker jag och lillfisen in till stora staden för att först möta upp pappa och syster för en trevlig lunch. Därefter tar vi syster yster med oss in till stan för att shoppa det sista till dopet och mysa lite. Jag hoppas sen att Elsa och jag hinner med en härlig promenad runt slottet innan det bär av till Ljungbyholm för föräldrarträff.

Till kvällen har jag tänkt laga ett nytt recept: http://www.ica.se/Recept/minestrone-med-bacon-653403/ Minestrone med bacon, hoppas jag lyckas och att det smakar :)

Kaffet är slut och det börjar bli dags att göra sig iordning så jag inte skrämmer folket på stan:)

Njut av solen i dag vänner. Och ta vara på er!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar