lördag 26 mars 2011

Superlördag!!

Det känns som denna dagen bara kommer bli sådär superbra! Det kan beror på att jag fick sovmorgon i morse. Elsa bestämde sig för att vakna och inte somna om redan vid 5.15. Försökte med mat och vaggning men ville verkligen inte somna om. Så efter att hon lekt lite i sin säng nån halvtimme till gick världens bästa pappa upp=) Hon somnade perfekt om till kl 7 då Nicklas skulle börja göra sig iordning för jobbet så jag och Elsa sov en bra stund till.. Gott det!!! Närmare berstämt till 8.30 vaknade jag. Gick upp och åt frukost i lugn och ro och sedan gick jag och pussade på min söta dotter så hon skulle vakna vid 9. UNDERBART!!!!

Nu vid 12 ska vi in till Hansan och träffa Anna och Saga (Annas syskonbarn), tror Tilda och Nellie också skulle hänga på. Det ska shoppas, mysas och babblas!!! Älskar att ha dej hemma Anna!!!!

I eftermiddag kommer en hel drös till Vassmolösa!! Härligt med besök tycker vi!!! =)

Tog en bild av maten i går. Oxfilé med aioli, rödvinssås och klyftpotatis. Mycket gott. Åt förresten på Stekhuset. Tog även en förrätt, räkor i vitlök. Inte lika imponerade, kunde typ gjort det bättre själv.. haha.. Men vi hade det himla trevligt. Mycket tjejsnack, precis som det ska vara =) Nicklas och Elsa hade haft en myskväll och Elsa hade somnat redan vid 20.30. Så tror mannen i huset njöt av att få en kväll för sig själv med !!

Nu ska jag fixa inför stadsbesöket!! Mycket som behöver packas när man ska ha med en liten skrutt!!
Ha en underbar dag i solen vänner!!! Många kramar till er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar