lördag 12 mars 2011

Fina pållen!!

Fredagseftermiddagen spenderades i stallet. Jag tog med mig Elsa ( Ullis var vagnvakt :) och åkte till Trekanten. Red en väldigt fin häst, hon börjar komma i gång nu och är betydligt mjukare och mer samarbetsvillig nu. Tog till och med ett par skutt över ett litet kryss. Men vet inte vad det tagit åt mig. Kommer det med mammarollen eller är det bara för att det väl länge sen jag hoppade. Men jag har blivit FEG??!!!! Jag älskar att hoppa men nått har hänt. Jag hoppade på ett litet kryss på 70 cm och tänkte hjälp, jag kan ju trilla av.. Detta måste sluta BUMS. Så nu ska här hoppas hela tiden.. haha..

SötSnäckan!!!


Efter stallet åkte vi till Päronvägen och hade fredagsmys. Nicklas jionade efter jobbet och det blev tacos och spel och mys och i soffan. Här sen ni 3 trötta barn. 5 minuter senare sov både Elsa och Ebbe =)

Denna dagen innehåller mycket dopförberedelse. Jag ska in till MAXI och handla. När Nicke picke kommer hem får vi dra till Voxtorp och församlingshemmet där och duka. Känns som morgondagen kommer gå rätt fort innan dopet så känns skönt att ha det gjort i kväll. Sen har ju min man bestämt att baka tårtorna själv. Detta ska bli jättespännande. Inte för att han inte kan, han är duktigt på att baka. Men att sedan dekorera tårtan är jag lite skeptisk till. Men men. Han är exalterad över detta så duktig flickvän som jag är så stöttar jag honom fullt ut ( kanske skulle haft en backup plan?? )
Trevlig helg på er vänner!!
Många av er träffar vi imorgon i Voxtorp!! Don´t forget :)
KRAM KRAM
Förresten, jag har ju inte uppdaterat er på träningsfronten på ett par dar. Men jag har faktiskt legat i ( gjort något) varje dag. Ridning i går, pilates i förgår och promenad i torsdags. Bra där Tessan!!! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar