lördag 4 februari 2012

Välkomna!

Himmel vad glad jag blir när jag ser att så många har tittat in här på Livet på landet! VÄLKOMNA alla nya fina läsare! Jag hoppas att ni har haft en härlig stund när ni läst mina inlägg och tittat på mina bilder! 
Min dag har fortsatt att vara sådär bra! Mannen i huset kom hem efter jobbet runt halv fyra tiden. Vi har nu ätit tacos och N och Elsa sitter framför tvn och kolla på Emil i Lönneberga. Vinet är upphällt och vi laddar inför Melodifestivalen!!!
Eftersom Elsa nu är feberfri så har vi såklart varit ute i snön en sväng idag! 
Härligare snötjej får man leta efter =)



Det gäller att ha på sig mängder med kläder när termometern står på minus 11 grader!

Nu ska jag göra min älsklingar sällskap i soffan!
Kram på er alla nya och gamla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar