onsdag 8 februari 2012

En underbar knasboll...

Dagen har erbjudit både kvalitetstid med mig själv och kvalitetstid med denna underbara tjej!! Egentid fick jag när N och Elsa åkte in till Maxi för att storhandla. Jag har jobbat över mycket på sista tiden och med ett litet virus i kroppen gör att jag har känt mig ganska trött och sliten. Så när de gjorde Maxi la jag mig i soffan och sov. En tupplur som gjorde susen måste jag säga!!! Har såklart lekt och busat med världens bästa Elsa! Innan tandborstningen blev det bustajm uppe i rummet!! 




Nu blev det kväller.... =)
Knasbollen!


Är totalt partiskt, men finns det verkligen någon sötare så säg?! =)

Nu laddar jag inför kvällen "Den hemliga miljonären". Min klasskompis från högstadiet är den hemliga miljonären i kvällens program. Missa inte detta kl 21.00 på kanal 5. Fina Anna Benson, titta gärna in på hennes hemsida och blogg. Hon är en oerhört inspirerande människa! Till helgen kommer hon till sin hemby Torsås för att signera sin debutroman C. Då syns vi vännen!

Önskar er en härlig kväll! Helgen närmar sig med stormsteg och det gillas skarpt!

Kram på er alla fina läsare!

4 kommentarer:

  1. Jag är väl också partisk kanske. Men nog är hon sötast i hela världen! Tillsammans med kusinerna såklart.. =)
    Puss till er båda systra mi

    SvaraRadera
  2. Ja hon är verkligen jätte söt :). Kram

    SvaraRadera
  3. Ja hon är den mest underbaraste knasbollen i hela världen! Kram från Farmor.

    SvaraRadera
  4. En riktig liten söting:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera