söndag 5 februari 2012

Godmorgon i kylan..

Det är verkligen inte ofta termometern står på -22,2 grader här. Så det var att gnugga ögonen en extra gång för att tro på det som stod. Men jag hade rätt vid första titten.. HUA säger jag bara.. Tanken var att åka in till kära IKEA i dag men får kanske tänka om. Vi få se. Mannen i huset jobbar i dag med, men vi har hunnit med en riktig söndagsfrukost tillsammans i alla fall. Helgfrukostarna i det här huset är viktiga, lite extra gott ska det vara och man ska kunna sitta länge och mysa. Det sista att sitta länge kanske inte alla i familjen gör =)

En kopp te att värma sig med var behövligt idag!


Har ställt två tulpaner i fönstret. När jag såg kylan ute i dag så tyckte jag det var en sån härlig kontrast. Värme inne och kallt och krispigt ute =)

Önskar er alla en härlig söndag! Sista vilodagen innan jobbveckan kör igång... Hujedamej=)

KRAM

2 kommentarer:

  1. Hej på dig Therese!

    Så kul att jag hittade hit till dig. Hittade hit genom Barometern och för att jag såg att du tipsat om min blogg :). Så TACK och så roligt att du hittar inspiration hos lilla mig.

    KRAM och en fortsatt mysig söndag.

    SvaraRadera
  2. Hej. Vad roligt att du tittade in här :) Jag följer din blogg och du ger mig mycket inspiration. Så tack för trevlig läsning. Hoppas du kan hitta några guldkorn även här på Livet på landet :) varma hälsningar till dig !

    SvaraRadera