tisdag 28 februari 2012

Då var det dags igen..

Då har vi en sjukling i huset igen. Elsa har åkt på förkylning och feber IGEN! Det är ofta nu någon i den här familjen är sjuk. Trist nog så blir det mycket vabb eller sjukskrivningar. I morgon är det Ns tur att vabba. Min dag har varit bra på alla sätt och vis. Förutom att mina ögonlock har velat stängas hela tiden. Elsa hade nog ont i ena örat i går kväll/natt. Hon vaknade redan vid 22 tiden och var jätteledsen. Jag kunde få henne att somna om en stund i vår säng men sen ville hon inte ligga ner mer. Hon sov i princip hela tiden, men gallskrek. Så det slutade med att Nicklas fick sitta med henne nere i soffan så hon kunde sova sittande. Alla knep är bra... bara man få sova. Men som ni förstår så har jag inte direkt fått mina skönhetssömnstimmar :/ Det har såklart inte mannen min heller. Men måndagar och tisdagar är han alltid ledig så han har kunnat vila under dagen...


Mycket filmtittande blir det när man är sjuk!! 

Så en tidig kväll blir det absolut för mig ikväll!

Ha det gott vänner!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar