måndag 13 februari 2012

Sällskap..

Har legat pall i soffan hela dagen. Som tur är har jag haft gott sällskap i form av Elvis. N och Elsa har varit på dagis idag. De lediga dagarna får bli inskolningsdagar för Elsa nu framöver så vi hoppas att det ger resultat så att dagis blir omtyckt=) Jag har såklart betat av ett par filmer i dag. Högst upp på "Bästa film" -listan blev helt klart Twilight- Breaking Dawn. Den var helt magiskt bra. Men som Twilight-fan jag är så fanns det inte någon som helt tvekan om att så vore fallet!! 


Myskissen...

Fick ett väldigt mysigt samtal från min mamma i helgen. Hon och pappa var på Hansan och var inne på Din Sko. De frågade om det var något Elsa behövde. Mitt svar var lite försiktigt... Ett par varmfodrade stövlar. Såklart kom de hem med ett par stövlar, men det slutade inte där. Elsa fick 3 par nya fina skor. TACK så mycket säger vi. Din Sko har tydligen superrea just nu och min tanke var att åka in en sväng i söndags, men orken fanns inte där. Jag får hoppas att de har några skor kvar till slutet av veckan helt enkelt!




Visst är dom fina?!
 Dessa urgulliga kängorna är en klar favorit! 

Nu håller N på att lägga en trött skrutta och jag ska se över jobbmailen för att inte komma efter allt för mycket!

Kram på er! 

4 kommentarer:

  1. Tänk vad barnskor kan vara söta :). Hoppas du mår bättre i mon. Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är dom söta. Finns så mycket man vill köpa till sin lilla tjej:) jag mår faktiskt mycket bättre idag! Härligt! Kram

    SvaraRadera
  3. Superfina skor! Vilka gulliga föräldrar du har! :)
    Hoppas du blir frisk snart, för vi vill gärna träffas och leka och ja snacka en massa skit med såklart :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Ja, de var konon fina! Lilla Elsa provade en av varje i söndags när vi tittade in en stund, och det var en mycket stolt, glad tjej som promenerade omkring. Härligt!
    Kram Farmor Eva

    SvaraRadera