torsdag 23 februari 2012

Äntligen..

..känner vi av lite riktigt sportlovsliv! Har nämligen i dag varit ute i skogen och grillat med mina mostrar, mamma, syster och så Elsa och kusinerna! Underbart ljuvligt vårväder hade vi och solen värmde gott=) Avslutade med god fika hos Sita! Tack för en härlig dag kära familj! 


Väl hemma igen var det eftermiddag. Trött efter en dag ute i friska luften tog jag mig friheten till lite egen tid i form av Anna Bensons bok "C"! Väldigt skönt det med måste jag medge! Efter middagen så fick hela familjen lov att göra Elsa sällskap i hennes favoritsyssla, måla med tuschpennor! Hon är manisk när det gäller dessa pennor, och väldigt väldigt envis!!! =)


Familjetid när Elsa får välja =)

I morgon åker jag och Elsa ner till Torsås för att leka med Elsas kompis Isabella och hennes mamma! Vi hoppas såklart att även Ebba och Mia dyker upp. 

Hoppas er dag varit bra vänner!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar