måndag 20 februari 2012

Söndagsfrukost på en måndag..

Sportlovet har börjat och det gillas sååå mycket ska ni veta! Eftersom Nicklas alltid är ledig måndag och tisdag så har vi två dagar ledigt tillsammans hela familjen! Då helgfrukostarna har uteblivit på grund av jobb och trötthet =) Så fick det bli en riktig ordentlig söndagsfrukost i dag istället. Smoothie, kokta ägg, gott bröd och kaffe!!


Elsa älskar Smoothie, som ni ser. Här ska det sista ner i magen=)


Elsa med sin "förvånar"-min. 
Kladdmoster!


Så här glad är man när hela familjen äter frukost tillsammans. 

Tyvärr blev det inget blogginlägg igår. Lördagens utekväll var superrolig, men det resulterade i att jag låg i soffan halva dagen! Man är inte van att vara uppe så sent helt enkelt.. Och det är jag glad för. Hur roligt det än är att gå ut så är det just roligt att gå ut när det typ är en gång i halvåret. Är väldigt lycklig att jag har min kära familj och vänner som jag kan tillbringa helgerna med annars. Hemmakvällar och middagar is the shit =) 

Solen skiner här i Vassmolösa idag så tanken är att vi ska ge oss ut och kanske ta oss ner till vattnet. Det lutar åt det i alla fall. Något som är bokat är våfflor hos kära syster=) En riktigt fin lunch det!

Ha det gott alla underbara läsare! Ni gör mig så glad när ni tittar in här!

KRAM KRAM



1 kommentar:

  1. Alltid lika härligt att kika in på din sida.Kram från svärmor.

    SvaraRadera