torsdag 26 januari 2012

Vinterland!


I detta underbara vinterland och vinterväder längtar man bara ut. Jag till mitt förtret har åkt på ryggskott. Gör fruktansvärt ont HELA tiden så när jag har klarat av jobbet med nöd och näppe så är det ryggläge som gäller med värmedyna så fort jag kommer hem. Men resten av familjen har njutit av det fina vädret! En strålande glad vintertjej i går!!! 




När solen skiner och det blänker i snön så blir i alla fall jag gladare!
Synd bara att jag då inte kan njuta av det... :(

Eftersom jag legat kull i sängen nu i 3 dagar så har jag krävt lite tycka synd-om-mamman-i-huset kakor. Elsa och N bakade chokladbollar till mig igår=) Sötaste familjen och kladdigaste Elsa!!! 


Nu hoppas jag innerligt att det sker ett under över natten så att jag kan göra allt det där jag sett fram emot i helgen!

Kram från en väldigt deppig Tessan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar