onsdag 18 januari 2012

Flitigt använda...

...julklapparna från mamma & pappa används flitigt här på Tingshusvägen. Det är så roligt att baka och duka när man har fina grejer =) I eftermiddag har vi haft farbror Mattias på besök. Han fick prova på äppelpaj i portionsform. 


Knäckig äppelpaj med vaniljsås...
 Inte dumt alls en onsdag=)

Elsa har varit hemma i dag också från dagis. Men hon har varit pigg även i dag så imorgon blir det full fart. Tycker dagarna rullar på i väldig fart annars. Har mycket på jobbet att göra och känner mig allmänt trött om kvällarna. Behöver en rejäl dos vitaminer eller något åt det hållet skulle jag tro.. Får hoppas att helgens aktiviteter kan ge mig mer energi och så klart hoppas jag på solen... 

Jag blickar som ni förstår framåt mot helgen! Bara 1,5 vecka kvar av Nicklas pappaledighet så det gäller att ta vara på dagarna tillsammans !! Är ju väldigt lyxigt att ha en man som går hemma och fixar och donar om dagarna. Men snart börjar allvaret =)

Kram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar