lördag 21 januari 2012

Slappadag tillsammans med dom bästa...

En lördag helt oplanerad var länge sen vi hade. Och en lördag där man verkligen får göra precis hur LITE man vill är underbart! Denna lördagen har varit en sådan. Har enbart tagit det lugnt, kollat mycket skidor, lek och busat med Elsa och bara myst!! Mamma och pappa var här en sväng och fikade. Mycket trevligt. Jag ska säga att denna dagen behövde jag. Jag har känt mig helt slut i veckan så i dag har det blivit återhämtning i form av vila =)


Elsa i mysdress från Polar & pyret. 
Lekt och myst är precis vad vi har gjort!!!



I bland orkar inte mamman bråka om att nappen inte ska vara i munnen förutom vid sovning...=)

Nu är precis middagen avklarad och vinet är upphällt! Blir en lugn kväll också kan jag lova!

Trevlig helg på er alla läsare!!
KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar