tisdag 10 januari 2012

Pigg och hälsosam?!

I dag är elevernas första dag efter lovet. Det var faktiskt inte alls svårt att hoppa upp ur sängen när klockan ringde. Som jag sagt tidigare så älskar jag verkligen mitt jobb och det ska bli såå kul att träffa alla och höra vad de hittat på under lovet!


Jag börja dagen med en skål turkisk yoghurt, bär och ringla lite flytande honung över. Väldigt gott.
En kopp te och ett kokt ägg sen är frukost räddad =)


Frysta bär är ett måste i vår frys. 

Önskar er alla en härlig dag! 
Tjing!

2 kommentarer:

  1. Lycka till på jobbet! Själv börjar jag imorgon och ser också fram emot att komma dit och träffa alla, hoppas jag också har lika lätt att komma ur sängen när min klocka ringer vid halv 5:)

    SvaraRadera
  2. Tack, det har gått strålande så här långt =) Lycka till själv!

    SvaraRadera