söndag 8 januari 2012

Klätterapa...

Nu får föräldrarna i huset inte en lugn stund. Vår lilla klätterapa är expert på att komma upp på stolarna runt om i huset! Och vad hon tar efter vad vi gör. Ca 10 min innan vi fann henne här på stolen så satt jag och skrev en inköpslista till Nicklas. Som ni ser så skriver hon en egen... Undrar om det står något annat än kakor och godis på hennes?? =)



Min sista lediga dag på jullovet! Har verkligen haft ett superhärligt lov med massa aktiviteter och träffat underbara vänner och familj!!! I dag åker vi först till Nybro för att äta lunch hos finaste Katrin, Ted och Walter. Efter det blir det 5 års kalas för sötaste Ebbe!!! En dag fullspäckad med roligheter!!!

Nicklas och Elsa är nu och handla lite smått på vår Lanthandel i byn och jag ska köra ett litet mini-träningspass innan jag kilar in i duschen och gör mig redo för dagen!

Önskar er alla en härlig söndag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Ebba är likadan. Överallt ska det klättras och soffan ska det springas i hela tiden. Trots att vi säger ifrån och hon slår sig så är det där hon vill vara jämt. Dessa små busungar! :)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Elsa är helt otroligt snabb att kolla in olika lösningar. Jag har svårt att förstå att hon är så liten som hon egentligen är. Så lättlärd! Älskade unge! Hoppas eran dag varit bra. Kram /S/F/ Eva

    SvaraRadera