måndag 8 augusti 2011

Söndagsfika :)

All bakning i går förmiddag var för detta speciella tillfälle då mina kusiner från USA skulle komma och hälsa på. Givetvis var deras mamma & pappa med också och min kära farmor & Ingvar och min mamma & pappa =) Det var helt klart många runt bordet!!! Väldigt trevligt var det och mina bakverk uppskattades oerhört =)


Morfars tjej =) När morfar är i närheten är det ingen annan som gäller, inte ens mamma & pappa :/

Nu återstår bara 1 vecka av min mammaledighet. Helt ofattbart att tiden har sprungit i väg så. 9 månader på ett svisch!! Och japp, i lördags blev lillfisen 9 månader. Stora stora tjejen!!! Men herregud, nästa måndag är det min klocka som ringer och inte Nicklas. Har lite ångest måste jag säga, samtidigt som jag tycker det ska bli verkligen skitskoj att börja jobba igen. Jaja, en vecka kvar och den ska vi njuta av till max, Elsa och jag =)

Elsa framför tvn i morse. Barnkanalen is the shit =)

Hennes fina pyjamas är köpt på Cubus!!!


Önskar er alla en härlig måndag och ännu en vecka framför oss med många möjligheter =)

Kram kram!!

2 kommentarer:

  1. Det är alltid lika kul att följa er. Mysigt att träffa dem förstår jag, för det blir ju inte varje vecka precis. När tror du Farmor Birgit har tid för mej? Nu har hon väl fullt upp kan jag tänka. Puss till Elsi-pelsi. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Eva!!!

    Ja visst är det kul att träffa dom =) farmor har nog tid när som. Hon frågar varje gång vi ses när du kommer och ska hämta din tavla!!! Men kan väl kanske åka ner nästa vecka???? Kram

    SvaraRadera