torsdag 4 augusti 2011

Diagnos halsfluss..

Jajamen, så är det. Halsflussen har kommit till mig. Men jag är redan bättre och smittar inte längre så jag kan ändå hitta på lite grejer när orken är med mig =) I dag blev det en tripp till finaste Bergkvara. Först bad på Ekläppen med syster m familj och Bea och hennes söta ungar Viktor och Alva =) Efter det åkte vi till farmor där våra kära kusiner från USA är. Blev picknick i trädgården. Riktigt mysigt!! Och så hade enormt snälla Jessica köpt med sig två par Converse till mig ( enligt beställning + ett par till N). Måste erkänna att halsflussen försvinner lite varje gång jag tittar på skorna =)





Nu ska det tittas på Ernst här på tingshusvägen 11. Elsa spelar pajjas och vill inte sova än.
Ha en härlig kväll och hoppas ni mår bra för halsfluss är skit att ha!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar