måndag 1 augusti 2011

Basilusker har tagit över min kropp :(

Då har man legat nerbäddad i sängen i 2 dygn med ipren var 4:e timme, saftsoppa och mycket sömn. Men äntligen börjar jag känna mig något piggare. Febern har nog lämnat, men halsontet verkar vara segt att bli av med. Har ju som ni förstår inte så mycket att uppdatera er om. Har sett två filmer, läst några inredningstidningar men inte så mycket mer än så. Tur är att mannen i huset har varit ledig nu sön och mån så dotter och far har verkligen fått lite egen tid medan jag ockuperat övervåningen :/ Hade dock någon ljusglimtstimme i förmiddags. Då tog jag och Nicklas tag i att klä om kökssoffan på altanen. Här nedan ser ni resultatet. Vi är nöjda =)


Nu är det snart sängen igen tror jag. Önskar er en trevlig kväll och hoppas ni mår bättre än denna bloggerskan =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar