fredag 19 augusti 2011

Då var det helg jaa..

En hel vecka har redan gått då jag har tillbringat dagarna på jobbet. Det har varit hur mycket som helst att göra och ringrostig lärare som jag är så är det svårt att komma ihåg allt som ska göras. Men tror nog jag är redo att möte mina underbara elever på måndag morgon.

Eftersom jag varit på jobbet igenomsnitt 8 timmar varje dag denna veckan så innebär ju det att jag också varit ifrån min solstråle 8 timmar om dagen. Längtar såklart efter henne otroligt mycket. Men eftersom det varit fullt upp på jobbet så har tiden sprungit iväg. Jag har inte hunnit ( som tur är) tänka så mycket på hemma.

Helgen är fullspäckad med roligheter. I morgon kommer finaste flickorna från Öland hit. Då blir det lek och fika för hela slanten. Kvällen spenderas i Ölvingstorp då vi ska fira Sara som fyllt 30 år. Söndagen innehåller ett stort 1 års kalas. Elsas bästis Nellie är redan så stor som 1 år. Hon fyller faktiskt idag. så GRATTIS NELLIE!!! Inte klokt att dessa små troll redan är närmare året. Bara 2,5 månad kvar tills vår tjej fyller år. Vad har vår bebis tagit vägen??!! Redan stor tjej som går och babblar på hela dagarna =)


Denna sötlök får man nu klara sig utan x antal timmar om dagen. Elsa-abstinens är lätt att få =)

Nu ska denna mamma, som ägnat 3 timmar år morgondagens musikquiz, gå och lägga sig. Hoppas jag får med mig mannen min som ligger och slötittar på film i soffan!

Önskar er alla en härlig helg!!! Kram kram

1 kommentar:

  1. Det lyckades du alldeles utmärkt med. Kanon! Syrran tyckte att du passar säkert som en bra lärare, och det vet jag att du säkert är./Eva

    SvaraRadera