lördag 6 augusti 2011

Auktion i Bockekulla!!

I dag var det mång händer uppe i luften när det var auktion i Bockekulla, söder om Bergkvara. Mamma, pappa, jag och Elsa var såklart där!!! Jag ropade in mig en låda för 100 lappen. Ville ha den fina mjölkkannan och sockerskålen Rörstrand. Fick med en hel del annat. Ju mer jag tittar på dem ju mer förtjust blir jag i rosenkopparna =)




Eftersom mormor och morfar varit på semester så hade de givetvis köpt presenter till lillfisen. En väldigt fin jacka från Labolina och en jättesöt "Ida"-mugg från Rörstrand =) Tack mormor och morfar!!!!



Nu kom älsklingen hem så dags att börja jobba i trädgården. Tänkte att jag skulle rensa lite och greja. Sen blir det bakning för fulla muggar i kväll. I morgon kommer kusinerna från USA hit och då ska det bjudas på kalasfika =)
Kram från en nöjd auktionstant!!! =)

1 kommentar:

  1. Vilka fynd, och vilken fin jacka till lillfisen!Kram farmor<3

    SvaraRadera