måndag 28 februari 2011

På promenad..



.. ...genom byn=) Nicklas har varit ledig idag så vi har passat på att ta en låångpromenad genom Vassmolösa. Mycket härligt. Elsa sov gott hela tiden i vagnen. och vi pratade på om vår renovering hela rundan.

Sedan har ju jag kollat på skid VM såklart, Elsa sov och Nicklas har kollat film uppe i sängen. Man kan säga att denna måndagen har varit som en söndag för oss. Slappat, tagit det lugnt och bara varit hemma och gjort det som fallit oss in =) Nu håller min kära familj på att göra en ny rätt för oss: "Kinesisk köttfärsröra i pitabröd". Receptet hittar du här: http://www.ica.se/Recept/kinesisk-kottfarsrora-i-pitabrod-667627/ . Elsa älskar nämligen att hänga med på allt man gör i bärselen =) Men det tär på ryggen efter ett tag.. det är nackdelen.

Hoppas er helg har varit lika bra som min. Nu börjar återigen en ny vecka och jag och Elsa har inget inplanerat än. Detta är oerhört ovanlig. Men det kommer nog.. hihi.

Kram på er alla vänner!!

Träning Söndag:

Ridning 45 min

Träning Måndag:

Promenad 90 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar