fredag 18 februari 2011

Dagens rätt!!

Vet inte vad som har tagit åt mig, men i dag blir det riktigt fredagsgott!! Har bakat Snickerskakor till efterrätt. Dom är så goda, blir dock aldrig lika fina som på bilderna i receptet. Men smaken den är där=)
Till middag blir det torskpaket med dill, citron, lök och tomat i. Till det hemmagjord citron- och räksås och kokt potatis.
Vad säger ni?? Visst låter det gott?? hihihi

Elsa sover igen (tröttis) och jag är en aning uttråkad. Är inte van att min lilla tjej sover 3 timmar mitt på dagen plus att hon har slocknat igen.

I morgon kväll blir det slagerparty i Bergavik. Tilda, Martin och Nellie ska få dras med oss=) Ser vi mycket fram emot!!


Bjuder på några bilder där jag och Elsa fjantade oss framför webkameran=)

Ingen förändring på vattenledningsproblemet. Ska det ta sån här tid????
Go´kväll vänner!! I kväll blir en kanonkväll. Let´s dance och frossa i gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar