lördag 12 februari 2011

Familjeliv!!

Visst är det härligt, livet som familj!!! Jag är så oerhört lyckligt lottad att jag har min fina familj. Vi har tittat på Sofias Änglar nyss och vad livet kan förändras bara sådär. Och man får sig en tankeställare lite. Att man MÅSTE ta vara på varje dag och alla stunder i livet som gör att man är lycklig!
Vår lilla familj har i dag haft besök av min mamma och pappa. Vi lunchade på hemmagjorda hamburgare och som alltid mycket gos och lek med Elsa. När Nicklas kom hem efter jobbet fick vi energi och började röja på altanen. Det har nämligen blivit ett slags förråd nu under vintern, så alla grejer lyftes bort så nu är det rent och snyggt och bara väntar på att fina möbler ska komma på plats. Energin fortsatte när vi kom in. Vi grejade lite till i Elsas rum ( tycks aldrig bli riktigt klart=), jag tvättade fönster och ni vet, det dagliga plocket fick göras!!
Nu har jag suttit en stund framför datorn och hittat massa inspiration. Ger er lite av detta också genom fina bilder jag hittat =)

När man ska renovera ett helt hus är det verkligen mycket man vill ha och det gäller att tänka så allt hänger ihop och att det passar.. som Ernst brukar säga, det ska gifta sig med varandra.. hahaha..

Nu ska jag mysa med min härliga dotter och snygga man=)

Trevlig kväll alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar