lördag 12 januari 2013

Lördag.. IGEN!

Då var lördagen redan här igen. Tiden går lite för fort för mig just nu och stressen om att bebis faktiskt snart är här börja komma smygande. Inte just för att bebis ska komma, för det LÄNGTAR vi såklart efter, utan allt det där jag har tänkt hinna med INNAN bebis kommer. Men men, allt ordna sig som man brukar säga och sanningen är ju den att det som hinns med hinns med. Men ändå..!! 
Denna helgen är N borta på jobbfest. Övernattning och grejer så skrutt och jag får klara oss själva. Men mycket är planerat så vi ska nog få tiden att gå.. =) Snön är tillbaka i småland så Elsa och jag tog oss en tur på pulkan i förmiddags. Måste säga att jag är glad att den är tillbaka! Har hunnit med och baka i förmiddags också. Elsas kusin Ebbe fyllde år förra helgen så i dag är det kalas. Kära syster har varit i Stockholm i veckan så hon bad snällt att jag skulle baka en liten kaka.. Och just baka är jag aldrig sen med att göra =) 
Blev lite full i skratt när jag såg diskstället efter och som ni säkert kan gissa så är favoritfärgen turkost =)



Det fina litermåttet och kastrullen i emalj kommer från Leila´s General store
Fick dessa fina i julklapp av min kära mor & far!

Nu sover skrutt och jag har tänkt att ta tag i mig själv genom en dusch.. Dags att piffa till sig för kalas!!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar