söndag 6 januari 2013

Familjetid..

En ledig söndag tillsammans och ett kalas inställt då åkte hela familjen in till stan för att ha familjetid tillsammans. Underbart så klart!! Vi besökte Skälby först där Elsa skulle mata fåglarna och hästarna. När vi skulle klappa kaninerna så började hon gråta.. Jag vet inte, men kanske dags att träffa lite fler djur än vår katt Elvis.. =) Favoriten var lekplatsen där vår lilla tjej inte är ett dugg rädd och åker ner för rutchkanor som är rekommenderade för 6 åringar (pappa tätt efter). Lunchen fick bli på McDonalds och sedan var det dags för biodebut för vår 2 åring. Inga problem alls och hon satt så duktigt under hela filmen. Lagom till att sluttexten började rulla så slocknade hon.. :)
Fler sådana här dagar TACK! 


Matar hästarna!


Full speta på lekplatsen!


Finast!
Mössa från PoP, Jacka från Lindex. 

Nu är det dags att förbereda sig för morgondagens arbetsdag. Längtar!! Jag är egentligen ingen "vara hemma " person. Älskar mitt jobb så det är aldrig jobbigt att gå till jobbet. Men visst, när bebis kommer är det såklart annorlunda, då är det ju bebismys och familjeaktiviteter som gäller. Men ska vara ärlig, när jag var hemma med Elsa så letade jag efter projekt att göra då jag måste få igång huvudet lite ibland =) 

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar