fredag 4 januari 2013

Bästa starten på dagen..

Denna fredagen började verkligen på bästa sätt. Planerad frukost kl 9.30 då kusinerna och syster kom. Elsa och jag tog sovmorgon till 8 sedan var det bara att upp och baka de nybakta frallorna som jag utlovat =) Älskar lyxiga frukostar där man kan sitta länge och äta och mysa. Perfekt är det ju att bjuda hem lekkamrater till Elsa så man slipper gå i från och måla eller något liknande!!! Elsa har haft lekkompis hela dagen då Agnes ville stanna här. Superkul för både Elsa och mig. Till kvällen blir det fredagsmys med syster med familj. De var ju ändå tvungna att hämta Agnes=) Det är verkligen underbart att stå sin syster så nära!! Roligt är såklart att barnen leker så bra tillsammans också (trots åldersskillnaden). Även Ebbe tycker oftast det är roligt att leka med tjejerna. 


Framdukat!
Frallor, ägg, smoothie, kaffe.. Ja vad mer önskas egentligen?!


Receptet på frallorna hittar ni i den högra kolumnen. 
Lätta att baka, dögoda att äta!!


Ebbe först till bordet!

Nu återstår bara 2 dagar av detta jullovet. Kanske behövs det att jag börja jobba för jag har börjat bosätta mig i myskläderna!

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Tack systra mi för en jättegod frukost och en mysig kväll (om man bortser från Agneta tonårshäxans utbrott) PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själva!! Alltid lika mysigt! Dessa tonårsfasoner drappar ju även andra flickor i familjen! =)
      PUSS <3

      Radera