torsdag 17 januari 2013

Inreda i blått..

Som ni säkert har listat ut vid det här laget så vet vi att det är en liten kille som väntar i magen.. En lillebror! Verkligen så spännande och för mig var det. trots att oddsen är 50 %, lite oväntat. Hade föreställt mig en liten tjej till. Men, nej så var inte fallet och det är ju helt underbart med en av varje!! Nicklas är i väg ikväll med jobbet så nu när jag sitter här i min ensamhet ( Elsa sover såklart) och det är nada på tvn så har jag letat lite inspiration till ett killrum. Är van vid rosa, prinsessa och gullgull.. men nu får man tänka om.. Blått, svart, tufft, bilar.. Skitkul men svårt. Sen kommer Elsa och lillebror att få dela rum de första åren då vi inte vill flytta ner och lämna dom själva på övervåningen förrän de blir lite större. Så det blir desto större utmaning att kombinera dessa två "stilar". Finns mycket fint att välja mellan men frågan är ju åt vilket håll man ska gå.. Har i och för sig en tanke med deras sovrum redan, men alltid bra att få tips och idéer. 
Tuff bil till tuff kille..

Ge mig gärna tips på hur ni tycker eller på bra bloggar om barnrum!!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar