lördag 19 januari 2013

Helglyx..

Äntligen hela familjen ledig både lördag och söndag. Typiskt bara dock att jag åkt på en förkylning när denna helgen enbart skulel ägnas åt mys och roligheter. Men men, inte så mycket att göra åt saken. Blir tyvärr inget bebisgos som var inbokat imorgon. Nyfödd bebis + förkylning klingar inte så bra :/ 
I dag har vi i alla fall myst lite på med fika på det lokala bageriet. Något annat än semla var inte att välja på för mig. Denna gudomligt goda bakelse =) Blev ett besök hos fåglarna sen som Elsa var tvungen att mata, trots att vi inte alls var klädda för detta och det kändes om kinderna att termometern stod på -8. 



Mina finingar!



En glad tjej på väg till "kack kack". 


I eftermiddag tog Nicklas Elsa med sig ut för snöbus och jag fick sova en bra stund. Vaknade upp och insåg att det blev hela 2 timmar. Kändes underbart skönt måste jag säga. Vaknade dock inte alls och var bättre som min förhoppning var..

Nu blir det Dirty Dancing för hela slanten och godisskålen åker fram!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar