lördag 28 maj 2011

Min överraskning till min älskling!!

I morgon fyller Nicklas år. Men jag har tänkt överraska honom i dag när han kommer hem från jobbet!! Vi har nämligen varit ute efter ett bord till altanen ett bra tag, men inte direkt hittat något! I dag står det ett sprillans nytt bord designat av Therese Eriksson på vår altan! Har köpt lite nya grejer att piffa upp med också! Plus att jag har bakat en tårta, nötbotten med jordgubbar på toppen!!! Hoppas han blir glad min man =)


Pelagoner på trappen !



Det snygga bordet!




Piffet!! =)

Tårtan... !!!



Vad tror ni?? Kommer han bli glad???

5 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Han blir självklart hur glad som helst!

    Men vart fan är grädden?

    SvaraRadera
  2. Hallo där! Det blev jättefint, passade inte karmstolarna in? Nicklas blir jätteglad när han får något som är designat av dig!! Ha det gott och krama alla från Ia

    SvaraRadera
  3. Han blev jätteglad, som tur var =)
    haha men det ska inte vara grädde till alla tårtor syster =)

    Ia: Nej, de stolarna var för stora, så nu vet vi inte vart vi ska ha dom. Du kanske få tillbaka dom!! Men TACK för lånet!!!

    Kramar till er!!!!

    SvaraRadera
  4. Det blev hur fint som helst! Perfekt när man kan bygga eget! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jisses vilket snyggt bord Tessan, det har du gjort bra =)

    SvaraRadera