lördag 14 maj 2011

Denna tjejen gör mig ALLTID glad!!

Jag har haft en jättebra födelsedag verkligen!!! 3 generationer tjejer åkte in till stan på förmiddagen!! Det var våryra och Barnens djurdag på Larm- och stortorget!! Elsa kolla in både en tupp, getter och hästar!! Hennes mormor och mamma kunde ta en härlig fika i solen medan fisen sov i vagnen!! Gick lite i affärer och strosade!! Supermysigt!!!


Eftermiddagen har vi fixat här hemma inför kalaset imorgon!! Ätit god grillad mat och druckit vin!!! Nu håller jag på med efterrätten, så det lär dröja innan jag slår mig ner i soffan och kollar Eurovision!!! Men ändå HEJA SAADE!!!!



Denna tjejen gör mig ALLTID glad!!! <3


Hoppas ni haft en skön lördag vänner!!! Skål och in i dimman ( ni som är i det stadiet!! ) eller skål och lägg er i soffan och halv sov!!! =)


KRAMAR TILL ER ALLA!!!!

1 kommentar:

  1. Ett jätte stort Grattis vår älskade Tessan!
    Den tjejen gör många glada! Vi synes i morgon. Stor kram från din förvirrade svärmor. Svärfar hälsar narturligtvis också.<3 <3

    SvaraRadera