tisdag 17 maj 2011

Fler sånna här tack!!!

Kom precis hem från stallet där jag har ridit en väldigt hispig häst i blåsten!! Just blåst är inte Snäckans favoritväder, men hon blev svettig och jobbade på bra mot slutet så det måste väl betyda att ryttaren vann över vädergudarna=)



Dagen har varit helt kanon i dag!!! Började förmiddagen med simning för lillfisen. Hennes pappa var ledig i dag så sällskap fick vi och Mia ( simfröken) tog undervattenbilder. Dessa kommer dyka upp så fort jag fått dem i mailboxen!! Körde in till staden efter och inhandlade oss en systemkamera. En Nikon D3100 med ett Tamron AF18-200mm objektiv (ett bättre objektiv än standard, tydligen??) ! Enligt han på Engmans den bästa i den prisklassen!! haha.. får väl hoppas han talade saning =) Blev en hel del shopping på Ljungbyholms plantskola på vägen hem också!! Så nu har vårt trädgårdsland fått lite växter i sig!!!


I eftermiddags kom bästa Malin, Maria och Isabella på fika!! Malin kom med tårta också. Vädigt god kompis, jag syndade lite. Men har ju sagt att när det är kalas så får jag äta godsaker!! Och finns det något bättre kalas än när ens bästis kommer på besök från huvudstaden??!! =)


En dag helt i min smak!!!! Fler sånna här tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar