tisdag 4 december 2012

Snacka om vinterväder..

Nu har verkligen vintern kommit till småland. Det snöar nästan hela tiden och igår var det 12 minusgrader. Visst det har i eftermiddag blivit 1 plusgrader igen och snön blir bara blaskig. Men känns som det var länge sen vintern började så här tidigt. Men inget mig emot. Hellre snö och minusgrader en regn och slask. 
Men man inser ganska snabbt att det gäller att ha varma kläder på sig och jag inser att förra årets varma mössa är spårlöst borta så nu gäller det att införskaffa sig en ny. Vinterjacka skulle jag mer än gärna köpa ny men tror inte det finns någon som skulle klä en tjockis som mig i vinter så den gamla få helt enkelt hänga med så länge jag kan knäppa den =)

Mössor på förslag.
Mönstrade kommer från Peak performance och den vita från Chloe Beanie.
Båda finns på Stadium.


I morgon ska jag och Elsa in och fixa mannens julklapp.. När man kommit på den där "braiga" som han inte har en aning om att han egentligen önskar sig, det är då det känns extra bra!! =)

Kram på er!

1 kommentar: