lördag 1 december 2012

Nu donas det...

Ja, vi gör nog precis likadant som många andra i dag.. Nämligen förbereder första advent. Stjärnor, ljusstakar och piff ska fram. Ja huset ska helt enkelt se mycket mysigare ut =) Och det är på god väg nu tycker jag. Måste bara inhandla lite fler lampor till stakarna som inte verka vilja fungera detta året. 
Måste bara fråga, såg ni första avsnittet av julkalendern i morse?? Jag och Elsa satt klistrade med varsin kopp te och brasan sprakande i bakgrunden. Mysteriet på Greveholm har varit min absoluta favorit kalender så jag är riktigt spänd inför detta årets upplaga. Och första avsnittet gjorde inte mig besviken i alla fall!! =)


I morgon är det dags..


Lite mer piff på köksbordet!

Till kvällen åker vi till fina vänner på besök. Ska firas deras dotter som fyllt 2 år och som vi inte hunnit fira. 
Morgondagen bjuder på en heldag med systers familj. Frukost, julbak sedan julskyltning!! Gillas skarpt!

Kram på er fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar