torsdag 20 december 2012

Grön och grann i stugan..

Efter en helt underbar julavslutning i kyrkan med min skola kom jag hem till mina finingar som hade börjat julpynta. Lagom till att granen skulle kläs dök syster med barn upp. All kärlek som granen fick gjorde att den nu står extra fin i hörnet och glimmar =) Elsa blev överlycklig när dom kom. Eftersom dom varit på semester så har vi inte träffats på ett tag, vilket såklart gjorde det ännu mera mysigt. Julkaffet som jag fick i julgåva av jobbet kom direkt till användning vid fikabordet!! Känns verkligen så härligt att ha julledigt nu. Ska njuta extra mycket av att Elsa och jag kommer att ha mycket tid tillsammans. Är inte så långt kvar tills hon ska dela uppmärksamheten med en liten lillebror. 


Många som ska bestämma!! 


Fikadags med saffransbullar och pepparkakor.
Den fina skålen från Greengate fick jag av som present efter att jag ställt upp som bröllopsfotograf i somras.


De röda muggarna från Greengate passar lika bra till jul som till sommaren.


Nu är den på plats, grön och grann!

Julstämningen har verkligen infunnit sig på Tingshusvägen. Julmusik ur högtalarna, granen lyser och familjen slår in paket!

Nu.. Njuta vidare!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Ja det var en mysig stund kära syster. Och hon blev verkligen superglad, till och med av att se mig.. :-)
    Pussar och kramar

    SvaraRadera