onsdag 5 december 2012

Blir inte alltid som vill..

Nämnde ju igår att jag idag skulle handla Ns julklapp. Men se, det sket sig kan man säga.. Var inte så lätt som jag trodde. Kan ju tyvärr inte gå in på detalj vad det är och exakt hur det gick i dag eftersom min älskade sambo faktiskt tittar in här ibland. Men det blev inget köp idag och måste helt enkelt tänka på saken.  
Väl hemma i eftermiddag i alla fall så fick jag lite inspiration till att flytta och ändra bland ljuslyktor och blommor. Just nu ser det ut så här i vårt tv-rum!! Myskänslan finns där helt klart för det blev en myskväll för dottern och mig framför julkalendern. 


De fina husen är favoriter som kommer fram varje år. 


Ett rött hjärta få stå för den röda julen!!
Blir inte så mycket av just den färgen i vårt hus annars.


Lite nytt även i fönstret.
Krävdes doning då det annars står en lampa i fönstret. 

Kram på er fina läsare.
Är så glad att så många tittar in här. Ger mig ännu mera inspiration till att fortsätta!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar