måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!!

Är det inte klokt hur snabbt detta året har gått... Eller snarare de sista åren har gått. Känns som det var i går vår lilla skrutt var nyfödd och nu är hon en väldigt stor och envis tjej. Det är ju på barnen man märker att tiden går säger dom ju.. För på mig syns det inte det minsta.. Haha.. Måste säga att 2012 har varit ett väldans bra år på många sätt. Tänkte faktiskt ta och göra en liten resumé som alla bloggare gör så här års.. Men det får vänta till 2013.. Typ imorgon alltså.. =) Till eftermiddagen beger vi oss till fina syster med familj för att fira in det nya året. Fram tills dess tror jag att det inte kommer hända alltför spännande saker då både jag och Elsa njuter av att gå omkring i pyjamas och inte göra mycket alls.. =) Nicklas jobbar ett par timmar i dag så tjejmys står helt klart på schemat!! 




Japp, såhär ser det ut hos oss nu. 
Lek i pyjamas och morgonruffs i håret!! 

Önskar er alla fina läsare ett GOTT NYTT ÅR! 
Vi ser givetvis fram emot 2013 då familjen kommer utökas! 
Ett spännande år helt klart!

2 kommentarer:

  1. Kära Tessebarnet!
    Tycker inte det är längesedan du föddes och jag fick bli din Gudmor,en mycket stolt sådan.Tänk att du nästa år ska bli tvåbarnsmamma och 30-år. Härligt!!! Jag måste hälsa på er snart och se alla fina julklappar Elsis fick. Nu gråter moster Ia en skvätt, som vanligt. Kramisar och Ett Gott och härligt Nytt År till er alla 4.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig/er detsamma!!
    Ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram Anna

    SvaraRadera