lördag 24 september 2011

Vad tycker ni????

Nu är tapetseringen klar!!!! Min duktiga man och hans lillebror Mattias har hållit igång hela dagen så nu är alla väggar färdiga!!! Visst blir det fint??!!!!! Vi är väldigt nöjda iaf!! Så nu börja det närma sig sitt slut. Golvläggning imorgon sen är det bara att få listerna på plats!! Blev inte riktigt som planerat i dag. Barnvakten (moster Ullis) blev sjuk så Agnes blev hitskjussad och hjälpte mig att leka med Elsa hela dagen!


Ljust, vitt och diskret! Det är vår smak det!

Nu har mannen och dottern gett sig iväg in till sjukhuset för att hälsa på farmor Eva. Jag har inte varit själv hemma sen jag vet inte när. Så jag bestämde mig för att ro om mig själv en stund i tystnaden! Känns behövligt! Så det blir att njuta i nya soffan någon timme till i ensamheten och nya mama ( som kom i veckan, men inte hunnit läsa än).


Nya mama och Agnes glömda godispåse! Inte helt fel!

Stor KRAM till er alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar