lördag 10 september 2011

En behövlig myskväll....

...efter en hel dags arbetande i hallen. Vill tacka min kära pappa som alltid ställer upp och som har ägnat hela hans lediga lördag hos oss i Vassmolösa för att hjälpa oss komma igång!!! Och Tack mamma för att du passat upp med mat och fika! Och Tack Eva och Elon för barnvakten.. haha.. man inser först när man får barn att det är betydligt svårare att starta ett renoveringsprojekt än när man bara var två. Men vi är lyckligt lottade som har många som stödjer oss runt omkring!!
Så nu efter en tidig nattning av trött lillfis så har jag och min älskade man tagit myskväll framför Notting hill. Vinglasen är fyllda med rosé och ljusen är tända.. =)


Efter en ganska lång shoppingrunda på BAUHAUS imorse så är nu reglarna uppe i väggen, elen är dragen och de mesta av panelen är uppe! Imorgon lämnar jag och Elsa huset så Nicklas kan jobba klart med panelen och påbörja spacklingen av tapetväggen =) Elsa och jag ska leka med bästistjejerna Nellie och Tilda på Skälby=)


Tror det kommer bli finfint när bastukänslan försvinner och det blir vitt vitt vitt.. =)

Önskar er en härlig lördagkväll.. Både ni som sitter i soffan som vi och ni som är ute och härjar =)

Kram till er alla läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar