tisdag 13 september 2011

The Livingroom!

Nu har nya soffan och soffbordet kommit. Vi var jättenöjda med alltihop. Kuddarna vi hade köpt matchade kanon och det ser riktigt bra ut, trots att vi var lite oroliga att soffan skulle vara för stor. Men som jag skrev, vi VAR nöjda fram till ikväll då Nicklas och jag skulle slå oss ner och njuta i vår nya soffa. Soffskrället vippar så fort vi sätter oss skarven mellan divanen och "soffan". Vi har vänt upp och ner på soffan 1000 gånger nu och letat om det är något vi missat, något ben som ska skruvas fast eller om vi hakat i den fel. Men vi lyckas inte finna felet. Så imorgon blir det raka vägen in till MIO för att ta tag i problemet. Så surt att den inte bara är bra och fin och att vi kan vara nöjda.. Nej, tydligen funkar det inte så. Men jag ska inte brusa upp allt för mycket. Kan ju vara så att vi får en ny soffa av MIO eller att det saknas något.... Men så här ser det ut hemma hos oss nu. Finfint men inte riktigt funktionellt :/




Gos-Elsa har i alla fall hittat sin favoritplats i soffan. Myspys!


Den fina Laban-dressen har hon fått av sin snälla farmor=)

Nu ska jag försöka släppa soffproblemet och ta med mig datorn till sängen för att titta på en bra film. Mannen min är såklart i hallen och greja. Får väl fråga om han ska följa med iaf =)

Kram från en aningen irriterad Tessan!

1 kommentar:

  1. Nej, vilken osis! Men annars ser det ju kanonfint ut! Hoppas allt går att fixa så ni blir nöjda. Kram svärmor<3

    SvaraRadera