lördag 17 september 2011

Hunnit med en del.. =)

En lördag helt i min smak!!! Dagen började med att älsklingen lät mig få sovmorgon. Lillfisen och jag busade hela förmiddagen medan mannen målade ( ovanligt =). Därefter blev det promenad med min fina familj i det fina vädret!!! Härligt härligt. Sedan lämnade vi av Elsa hos sin farmor och farfar för att vi skulle kunna packa bilen full med golv=) Har nämligen varit inne i stan och beställt tapeten hos Colorama och köpt golvet på Byggmax. Vi blev kvar i Ljungbyholm ett tag för god mat och god fika. Tack Eva & Elon!!!

I eftermiddag när vi kom hem tog hela familjen en tupplur i soffan. Var länge sen jag och sötisen mös så dant. Blir lixom inte lika ofta nu när man jobbar!! :/ Det ska det blir ändring på har jag bestämt =)


Det bästa gos i världen!!!

Fick ett ryck ikväll och drog igång ett storbak. Blev både kanelbullar och äppelrutor. Recept till kanelbullarna hittar du här!!


Goda bullar i fina bakformar från Lagerhaus.


Äpplena kommer såklart från vårt äppelträd på tomten !!

Trevlig lördagkväll på er vänner!!! Kram på er!

1 kommentar:

  1. Så söta ni är under täcket!! Det var nog behövligt för er alla tre. Men vilka fina bakverk! Till skillnad till mina ``alster´´.
    Ett av tre är ju inte helt fel i alla fall, hi,hi. Vi fick en trevlig kväll med Syrran och maken. Men inget slår Elsi-Pelsis besök. Kram på er alla tre.Farmor/svärmor / så klart!!!

    SvaraRadera