lördag 3 mars 2012

Tjejdag...

Idag har Elsa och jag en riktig tjejdag! Bara vi hemma och vi gillar det! Såklart gillar vi mer när hela familjen är samlad. Men ibland är det skönt att få vara tillsammans bara vi, Elsa och jag alltså =) Som vanligt när det är min morgon så vaknar Elsa extra tidigt. En envis mamma och pappa lät henne dona i sängen ungefär en timme innan jag gick upp med henne och då var klockan bara 6! HUA! Denna unge som alltid har sovit bra.. vissa mornar är det som bortblåst! Med denna tidiga morgon gjorde att jag hittade en sittandes tjej sovande i soffan strax efter 8. Ja, så min plan att få sitta och titta på skidskyttet i eftermiddag själv.. det skets sig helt enkelt!!! Vi har i alla fall varit ute och lekt efter sovturen! Underbar dag med underbart väder!!!!


Elsa smutsar ner de nya kläderna med att leka i jorden!!


Tjejfika! Nybakta chip cookies och saft!
Hann baka på förmiddagen så något bra med Elsas tidiga sovning =)


MUMS!

Som ni förstår så blir det tv för mig nu vid halv ett. Gillar idrott och gillar skidskytte så det är givet att det måste ses nu under VM.

Kvällen spendera vi i Trekanten hos kära syster med familj!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar