torsdag 1 mars 2012

Planerna är igång..

En dag närmre helgen och det känns riktigt härligt!! I dag kom min fina pappa med fika och på lekbesök! Både Elsa och jag blev lika glada! Semlor lagom till skidskyttet i eftermiddag var inte dumt alls. 


Elsa gillar mest grädden...

Planerna eller drömmarna inför vårens kommande projekt ute har börjat tänkas på! Tanken är att vår entré ska få ett finare utseende! Tidigare i veckan var det bestämt att detta skulle ske till våren. Efter denna dagen kan det bli så att det eventuellt får vänta. Vår ena bil är inte så pigg längre. Hoppas verkligen att den piggar på sig så inte pengarna behövs läggas där istället. Men mina drömmar fortsätter i alla fall och OM det blir NU till våren så måste ju många beslut tas tills dess och då gäller det att vara förberedd =) Har varit här på nätet och låtit mig inspireras av bilder. Planen är att vi ska kunna ha en liten sittplats och att en bra bit av rabatten ska tas bort och bli plattor i stället! Ja, den som lever få se helt enkelt!!!



Det kostar inget att drömma och fantisera!

Hoppas er dag varit bra vänner!!
Imorgon är det fredag och Elsa och jag åker in till stan för att shoppa med Elsas snälla mormor! 

Ta hand om er! Kram!

3 kommentarer:

  1. Åh, lät som en mysig dag du! Lika fina foton som alltid :) Vad har du för kamera? Är inne på att köpa en ny, har haft min Canon 350D sedan 2006 :) Antik!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder. Var hittar man dessa? Måste få lite idéer nu när vi ska igång. Detta skulle vara jätte tjusigt hos er. Kram Eva:)

    SvaraRadera
  3. Elin: Vi har en Nikon D3100 med ett Tamron-objektiv 18-200mm. Objektivet är inte standard utan det var på erbjudande när vi köpta kameran. Men vi är jättenöjda! Har ju inte så mycket att jämföra med ifs =)

    Eva: Jag har bara googlat för att få inspiration. Så det är bara för dej att ge dig ut på nätet och söka!!! =)

    KRAM PÅ ER!

    SvaraRadera