tisdag 1 maj 2012

Välkommen härliga maj!!

Då är ett Valborgsfirande över. Mannen är hemma igen efter sin resa och allt är tillbaka som vanligt igen. Och att det redan är maj känns nästan ofattbart. Tiden springer i väg men tur att vi gör massor av roliga saker under tiden =) Maj är en månad full med födelsedagar i Erikssonsläkten. Så kalas varje helg väntar, massvis med tid ute i trädgården hoppas jag på, det är full fart på jobbet med omdömen och utflykter och så SKA tid finnas för mys med min fina familj och roliga stunder med härliga vänner. 
Elsas och min Valborg var supertrevlig. Tack alla inblandade för många skratt, god mat och dryck. Och tack älskade syster med familj för att vi fick hyra in oss en natt på Hotell Päronvägen. 


Majbrasan..


Kära syster.. Som jag inte skulle klara mig utan.
Tack för att du alltid finns där!


Mickis och Jakob!


Elsa med stora ögon tittar på brasan..
Ohh.. Varmt =)


De två tuffa tjejerna Agnes och Elin kunde inte stå med oss andra utan skulle ju såklart hänga med sina kompisar =) De är så stora nu. Inte klokt vad tiden går fort!

Nu ska jag njuta av att min älskling är hemma igen. Elsa har precis slocknat efter ännu en tuff läggning. Måtte denna skitfas gå över snart!

Ta hand om er och ta hand om VARANDRA!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar