torsdag 3 maj 2012

I´m in love...

Ja, som mina närmaste vet så är det snart min födelsedag=) Okej, 2 veckor kvar!! Men trots min höga ålder så är jag fortfarande lite som ett barn när det gäller presenter och sånt=) Vill i alla fall tipsa om en perfekt present till min 29 födelsedag. Nämligen GREENGATE!! Finns hur mycket som helst som skulle trivas hemma hos oss!! Detta är bara ett urval...








Skålar, termos, kanna, mugg....
Om ni tittar in på Systerlycklig  så kan ni drömmar er bort bland finfina grejer=)

Nu är det dags för sängen och jag hoppas jag få med mig min målande man ner i den.

Kram på er!


2 kommentarer:

  1. Håller med dig, deras saker är ljuvliga. Har den blå prickiga serien tillsammans med den som är på din nedersta bild.
    Och ett tips, Topiary i Kalmar säljer deras saker;-) Så slipper man frakten.
    Ha en fin fredag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Visst är dom underbara!!
    Tack för tipset!! Nästa gång jag är i stan får det bli ett besök där!!

    Ha en härlig helg ni med! Kram

    SvaraRadera